...aku yang BOSAN!!! v.2

...takde apa nak buat...

Mainan baru lagi...

Jumaat lepas, abis keje aku malas nak terus balik umah, akupun gi le ronda2 kat Times Square.. Cam biasa kalu datang area bukit bintang 2 benda je yang aku suka tgk... Komputer and Toys...
Kat Times Square banyak kedai toys, so... that's my main purpose here... singgah kedai Graffiti Hobby sebab nak tgk barang2 RC(remote control).. antara hobi2 aku yg selalu buat duit aku rasa murah nak bagi kat orang, mainan remote control & action figure... Sampai ke tua bangka still minat kt benda2 camni... what to do... :p

...dalam kepala memang dah ada benda yg aku nak carik kt sini... Ini le bendanye, rc Tank...
sebelum ni aku nak main Airsoft, tapi sebab airsoft diharamkan & menyalahi undang-undang kat negara phobia ni terpaksa le carik altenatif lain... Rc tank ni pun ada sistem airsoft jugak...

...some preview......siap beli upgrade part lagi... Metal track... confirm boleh redah kat apa saja permukaan bumi.. hahaa... :))p.s:- keesokan harinye pegi lagi kat kedai tu kasi modified ini tank...hehee... :p

...aku yang BOSAN!!!

...bile keBOSANan melanda.... ........nuff said!!!!

...buat apa di J.B..?!!!

1st day :- ...sampai JB ...makan ...check in hotel ...makan ...tangkap gambar ...makan ...balik hotel(tido kejap) ...gi makan lagi ...tidoZzzzz...
2nd day :- ...makan ...makan(hari ni breakfast kat 2 tempat) ...check out hotel ...tangkap gambar ...makan ...balik KL......!!

...waktu malam buat apa...?!! merayau ler apa lagi...!!!
...acara paling banyak masa kat J.B... makannn.....!!!

...do i still got it..?

...dah lama tak buat lukisan ala-ala komik, sejak keje dengan sykt pengeluar buku sekolah(lebih 8 tahun kot)... lukisan aku dah semakin hilang identiti, bila aku tengok balik artwork yg lama2... ermm, aku pun x pasti boleh lagi ker aku lukis camtu...

...sejak dua menjak ni rasa rindu lak nak buat lukisan camtu balik, try get my identity back... so, do i still got it...?

................................................................................................................................ do i...?!!!!